Under rusning

De senaste veckorna har jag varit på ständig rusning. Många projekt på gång, mycket arbete, mycket stress. Så pass mycket att jag funderar på hur jag har klarat mig fram till nu.

Mycket av mitt arbete handlar om att träffa människor, så jag springer oftast på möten över hela staden. Mestadels av mina möten sker på Kulturhuset. Varför? För att Kulturhuset är centralt men även för att Kulturhuset har så mycket att erbjuda (kan även bero på att Kulturhuset ligger nära min bostad samt kontoret *host host host*).

De senaste två veckorna har jag sprungit in och ut från Kulturhuset väldigt ofta. Har haft minst 10 möten där samt arbetat med mitt arbetslag på Bibliotek Plattan eller uppe på Ekoteket. När fantasin brister och man inte vet vart man ska samlas så är Kulturhuset alltid det bästa alternativet. Alltid.

Nästa möte jag ska ha på Kulturhuset är nu på måndag. Ska äta frukost med en framtida arbetskompis. Får bli frukost på Stories, så tacksamt att de öppnar vid tidigt. Tacksam även att Kulturhuset finns så att man har någonstans att mötas på än bara kontoret. 😀

Kommentera

