Café Panorama – ett återbesök

Vi ville fika och vi stod utanför Kulturhuset. Eftersom jag har skrivit om Panorama förr, så ville jag undersöka om saker hade blivit bättre. Killarna var snälla nog att gå med på mitt förslag fast att de egentligen inte tycker om stället.

Vi åkte upp, hittade en bra plats att sitta på och gick upp för att beställa. Jag tycker det är fortfarande är alldeles för dyrt (maten kostar 95 kr!) och vi fick inte riktigt valuta för våra pengar.

Det blev en bulle, en äppelkaka, en chokladruta, kaffe, te och läsk. Bakelserna var torra och dryckan dyr. Min vän klagade att han aldrig tyckt om Panorama, att cafén vid plattan är mycket bättre. Vi alla nickade om att det är väldigt dyrt att fika inne i Kulturhuset — måste vara något med läget.

Detta blir absolut sista gången jag går till Panorama. Det är helt enkelt inte värt det och det är utan att skriva om den bristande servicen.

 

Kommentera

