Vad är Kulturhuset för dig?

Som rubriken frågar finns det säkerligen lika många svar som det finns människor i Stockholm.
Kulturhuset för mig är ett ganska dåligt café högst upp, spännande bottenplan, en ständig strid av kultur i alla dess former samt Stockholms Stadsteater. Om jag ska vara ärlig så har väl Kulturhuset mest betytt Stockholms Stadsteater för mig. För det är nog där jag känner mig mest hemma, på scenen. Inte speciellt mycket bland anime eller författarscener.
Jag tänker såhär: Vad är Kulturhuset för dig? Vad skulle du vilja att jag skrev om nästa gång? Jag tänker att jag kanske skulle ge mig på recensioner av kanske caféerna och annat som finns på Kulturhuset. Vi kanske kan bedöma saker från 1 Besökare till 5 Besökare?! Det tror jag att vi provar.
Tänkte börja med ett återbesök högst upp i huset och se ifall det välbesökta cafét kan rädda upp sig från 1 Besökare till något annat.

Kommentera

